Spokojenost zákazníka.
Cílem firmy je trvalé uspokojování potřeb zákazníku s ohledem na jejich požadavky, protože jedině spokojený zákazník je zárukou dalších zakázek.
Kvalita produktů.
Výběrem a hodnocením našich dodavatelů zajišťujeme odevzdávání zakázek v nejvyšší kvalitě. Základním cílem při zajištění kvality je strategie nulových vad a minimální počet reklamací.
Investice a nákupy pro zvýšení kvality poskytování služeb.
Podpora výdajů na investice a nákupy, které napomáhají zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb.
Zvyšování odborné způsobilosti pracovníků.
Podora a vedení zaměstnanců firmy k neustálému zvyšování odborné způsobilosti, zlepšování jejich práce po stránce výkonnosti a kvality.
Ochrana životního prostředí.
Neustálé zlepšování životního prostředí používáním snadno odbouratelných a tím k přirodě šetrných prostředků ve výrobním procesu. Používat především moderní, ověřené, ekologicky šetrné technologie a stavební materiály při posouzení jejich ekonomické únosnosti. Motivovat pracovníky firmy k dodržování ochrany živostního prostředí a dodržování požadavků právních předpisů a jiných požadavků, ke kterým se firma zavázala a které se vztahují k environmentálním aspektům firmy.
Vedení firmy se k podpoře této politiky zavazuje vytvořit odpovídající personální a finanční zdroje.
© 2024 Miloš Rázl - Montraz, Kontaktovat webmastera, animace
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO